MIÉRT MI?
Miért mi?
Nálunk:
– akár hozzáférhet saját könyvelési adatbázisához távoli asztali kapcsolattal,
– akár naponta frissülő vevő, szállító nyilvántartáshoz juthat,
– akár havonta értesülhet az aktuálisan várható évi adókötelezettségekről,
– akár igényeinek megfelelő (részletességű) adatokkal segítjük cége irányítását,
– akár saját hitel-tanácsadóval segítjük cége finanszírozását.
Két céggel, 10 alkalmazottal rendelkező cégtulajdonos azzal a keresett meg minket, hogy vizsgájuk meg lehetséges-e adóterheinek csökkentése.
Jól megválasztott adózási formákkal az alkalmazottak bérének emelése mellett is személyenként 20.000 forinttal …
(cég szinten 200.000 Ft-tal) tudtuk csökkenteni a cég havi járulék terhét, és elfogadható adómértékkel megoldást adtunk a magas pénztár csökkentésére is.
Az Ügyfél egészen az első fizetési határidőig nem hitte el, hogy ez lehetséges, s nem értette, hogy ezt az akkori könyvelője miért nem mondta neki.
Tudta, hogy?
– hogy létezik olyan adónem, ahol 10% csökkentheti a bér utáni járulékokat,
– hogy saját gépkocsi használatának költségét adó mentesen kifizetheti,
– hogy cégéből is finanszírozhat ingatlanbeszerzést,
– hogy jól felépített céghálóval milliós adó-terhet spórolhat.
3 dolog kell:
Részlet a Schindler listája c. filmből
Konzultálni szeretne velünk?
Írja meg nekünk mire van szüksége és 2 munkanapon belül jelentkezünk!
ELÉRHETŐSÉGEK
Tel: (+36 30) 683-82-84
(+36 1) 334-33-91
(+36 1) 334-33 92
info@adooptimum.hu
IRODA
Manage Kft.
1097 Budapest,
Tóth Kálmán u. 33 A 1/3
KÖNYVELÉS
BEVALLÁSOK ELKÉSZÍTÉSE
BÉRSZÁMFEJTÉS
KONZULTÁCIÓ
KÖNYVELÉS BEVALLÁSOK ELKÉSZÍTÉSE BÉRSZÁMFEJTÉS KONZULTÁCIÓ